Genel ve Seyahat Soruları

 
YKMTurizm, kullanıcılarının, benzersiz fırsatlarla tüm seyahat ihtiyaçlarını keyifle karşılayabilecekleri online bir seyahat dünyasıdır. YKMTurizm ile müşterilere www.ykmturizm.com.tr isimli web sitesi üzerinden yurt içi ve yurt dışı uçak bileti, otel / konaklama, yurt içi ve yurt dışı paket tur, gemi turu, yurt içi ve yurt dışı transfer, şehir turu, yurt içi ve yurt dışı seyahat sigortası gibi çeşitli seyahat hizmetleri sunulmaktadır.
YKMTurizm'e üye olmak için adınızı, soyadınızı, e-posta adresinizi ve belirleyeceğiniz şifrenizi girmeniz yeterlidir.
YKMTurizm’den yurt içi ve yurt dışı uçak bileti, otel / konaklama, yurt içi ve yurt dışı paket tur, gemi turu, yurt içi ve yurt dışı transfer, şehir turu, yurt içi ve yurt dışı seyahat sigortası satın alabilirsiniz.
ykmturizm.com.tr Müşteri Hizmetine 0850 878 1 956 numaralı telefonden ulaşabilirsiniz. Müşteri destek hattımız her gün 09.00-19.00 saatleri arasında hizmet vermektedir. Çalışma saatleri dışında, iletisim@ykmturizm.com.tr adresine mail yolu ile ilettiğiniz sorularınız 24 saat içinde cevaplandırılacaktır.
Evet. Dilerseniz Müşteri İletişim Merkezimizi 0850 878 1 956 numaralı telefonden arayarak, servislerimiz hakkında bilgi, rezervasyon aşamasına ilişkin sorularınız hakkında yönlendirme ve bilgi desteği alabilirsiniz.
Hayır. Üye olmaden rezervasyon yapmak ve satın alım mümkün değildir.
Arama menüsünden dilediğiniz hizmetimiz için rezervasyon veya satın alma işlemini gerçekleştirebilirsiniz.
Evet. Rezervasyonunuz gerçekleştiğinde belirtmiş olduğunuz e-mail adresine , e-mail gönderilmektedir.
Satın aldığınız seyahatleri web sitemize üye girişi yaptıktan sonra, “önceki alışverişlerim’’ bölümünden görüntüleyebilirsiniz.
YKMTurizm'de yurtiçi uçuşlar için THY, Anadolujet, Pegasus, AtlasJet ve Sun Express biletleri sunulmaktadır.
YKMTurizm'de yurtiçi uçuşlar için Onur Air, BoraJet havayollarına ait biletler yer almamaktadır. Bu havayollarına ait biletler için 0850 878 1 956 ‘den Uçuş Hattı’nı arayabilirsiniz.
Öğrenci Ücretleri,
Yıllık devamlı öğretim yapan bir okulda kayıtlı bulunan yolculuğun başladığı günde 28. yaş gününe erişmemiş Türk ve yabancı uyruklu öğrencilere uygulanır. İndirim, belirtilen yaş limitleri içindeki İlköğretim, lise ve yüksekokul (Üniversite, Lisans, Yüksek Lisans) öğrencilerine uygulanmaktadır.

Gerekli Belgeler,
Öğrenci olduğunu gösterir belgenin acenteler tarafından alınması ve muhafaza edilmesi zorunludur. Ayrıca, check-in esnasında, ilgili belgenin ve kimlik belgesinin ibraz edilmesi zorunludur.

Seyahatin başlangıcında, 16 yaşından gün almamış öğrencilerden öğrenci belgesi istenmez.

Muvaffakatname,
Pasaport polisinden alınan bilgiye göre; 18 yaşını doldurmamış çocuk yolcunun Kıbrıs uçuşlarında yalnız seyahat etmesi halinde, her iki ebeveynin muvafakat namesinin; ebeveynlerinden sadece biriyle seyahat etmesi halinde, diğer ebeveynin muvafakat namesinin beyan edilmesi zorunludur. Aksi halde 18 yaşını doldurmamış çocuk yolcuların uçuşuna izin verilmemektedir.
Evet alabilirsiniz. Yirmi sekiz hafta (yedi ay) doldurmamış olan hamile yolculardan rapor istenmez.

Tek bebeğe hamile yolcuların 28. haftadan-36. haftaya kadar kendi doktorundan aldığı “Uçakla seyahatinde herhangi bir sakınca yoktur” ibaresi yer alan raporu ile seyahatine izin verilir. 36. haftadan sonra ise doktor raporu olsa dahi seyahatine izin verilmez.

İki veya daha fazla bebeğe hamile yolcuların 28. haftadan-32. haftaya kadar kendi doktorundan aldığı “Uçakla seyahatinde herhangi bir sakınca yoktur” ibaresi yer alan raporu ile seyahatine izin verilir. 32. haftadan sonra ise doktor raporu olsa dahi seyahatine izin verilmez.

Doktor raporunun tarihi yedi günden eski olamaz. Raporu düzenleyen doktorun rapor üzerinde adı soyadı, diploma numarası ve imzası mutlaka olması gerekmektedir.
Hayır. ykmturizm.com.tr’den alacağınız uçak biletlerinde en az 1 yetişkin yolcu olmak zorundadır.Çocuk bileti satın almak için 0850 878 1 956 nolu telefondan bilgi alabilirsiniz.
Promosyonlu ücrete ait rezervasyon sınıfında yer olup olmamasına bağlı olarak, yararlanabilirsiniz. Bu ücretlere de diğer ücretler gibi belirli sayıda koltuk ayrılmaktadır. Ayrılan koltuklar dolduğunda, promosyonel ücretten yer alamazsınız, ancak daha yüksek bir ücretten yer alabilirsiniz.
Havayollarında elektronik biletleme sistemine geçilmiştir. Tüm bilet bilgileri elektronik olarak sistemde saklanmakta ve internet üzerinden satış anında tarafınıza tüm bilgileri içeren bir seyahat belgesi düzenlenmektedir.
ykmturizm.com.tr web sitesinden satın alma işleminiz tamamlandıktan sonra tarafınıza düzenlenen elektronik bilet SMS veya e-posta yolu ile tarafınıza ulaştırılacaktır. Düzenlenen elektronik bilet üzerinde yer alan konfirmasyon numaranız/bilet numaranız ile ilgili havayolu web sitesine girerek online check-in işlemlerinizi yapabilirsiniz ve/veya direkt havaalanına giderek check-in kontuarında işlemlerinizi tamamlayarak uçuş biniş kartınızı alabilirsiniz.
Seyahatinizin iptali tercih ettiğiniz ödeme şekline göre değişkenliklik gösterebilmektedir.
Kredi kartı ile tek çekim ya da taksitle yapılan satın alımlarda, ürünün iptal ve iade kurallarına göre seyahatinizin iptali mümkündür. Yapılacak iade, satın alım sırasında kullanılan kredi kartı ile tercih edilmiş ödeme şekline göre yapılacaktır.
Kredi kartı ile tek çekim ya da taksitle yapılan satın alımlarınızda , kurallara bağlı iptal ve iade mümkün olmaktadır.
Bilet iptal etme işlemi, satın aldığınız havayoluna göre değişiklik gösterebilmektedir. İptale uygun bilet sınıfınden satın almış olmanız halinde biletinizi Müşteri Destek Hattımızı (0850 878 1 956) arayarak iptal edebilirsiniz. Biletin iptal edilmesi durumunda, size geri ödenen ücrette havayolunun uygulayacağı kesintiler olabilir. Servis bedeli iade olmamaktadır.
Satın almış olduğunuz uçak biletinin değişiklik işlemlerini sadece çalışma saatleri içinde Müşteri Destek Hattımızı (0850 878 1 956) arayarak ya da e-mail yolu ile iletişime geçerek gerçekleştirebilirsiniz. E-mail gönderiminizi çalışma saatleri dışında gönderirseniz size en erken ertesi gün saat 09:00 itibariyle geri dönülebileceğini hatırlatmak isteriz. Değişiklik işlemlerinde hava yolunun kendi kuralları geçerlidir.
Kredi kartı ile satın alınmış biletlerde rezervasyon değişikliği istenmesi durumunda, yeni rezervasyon sınıfı ile ile eski rezervasyon arasında fiyat farkı oluşması durumunda, fark kredi kartınden TL olarak tek seferde tahsil edilmektedir.
Kredi kartı ile tek çekim ya da taksitle yapılan satın alımlarınızda , kurallara bağlı iptal ve iade mümkün olmaktadır.
Otel rezervasyonu iptal etme işlemi, satın aldığınız odenın ücret tipine göre değişiklik gösterebilmektedir. İptale uygun oda rezervasyonu yapmış olmanız halinde otel rezervasyonunuzu Müşteri Destek Hattımızı arayarak iptal edebilirsiniz. Oda rezervasyonunun iptal edilmesi durumunda, size geri ödenen ücrette otelin uygulayacağı kesintiler olabilmektedir. Rezervasyonden alınan servis bedeli iade olmamaktadır. İade banka tarafınden 30 günde tarafınıza yapılacaktır.
Otel değişikliği ancak var olan rezervasyonunuzun iptali ve yeniden yapılması halinde mümkün olabilmektedir. Web sitemizden veya Müşteri Destek Hattını (0850 878 1 956) arayarak rezervasyon değişiklik hakkında bilgi alabilirsiniz.
Bu bir değişiklik işlemidir . Ödeme şekli ne olursa olsun değişiklik yapılabilmesi için, var olan rezervasyonun iptal edilmesi gereklidir.
Değişiklik yapılması için öncelikle iptal edilmesi gereken rezervasyonun, yenilenmesi sırasında aynı koşullarda yer garantisi verilemez.Bu işlemi yapmaden evvel rezervasyon uygunluğunun kontrol edilmesi önerilmektedir.Eğer gece ilavesi varsa ve istenilen tarihte müsaitlik yoksa,o zaman ilave edilecek gece sayısı kapsamında rezervasyon müsaitliğine bakılması önerilmektedir.
Otel için yaptırmış olduğunuz rezervasyon, rezervasyon anında odada birlikte konaklayacağını belirtmiş olduğunuz kişi adedine göre uygun seçtiğiniz oda tipinde yapılmıştır.
Eğer son dakika otele ilave kişi ile gitmeniz durumunda, otel; oda tipi ve müsaitliği açısınden konaklatamayabilir veya oda tipi ilave yatak için müsaitse ilave yatak ücreti alabilir.
Bu tarz bir isteğiniz olursa var olan rezervasyonunuzu iptal edip, yeniden rezervasyon yapabilirsiniz. Ayrıca Müşteri Destek Hattımızı 0850 878 1 956 numaraden arayabilir yada mail yolu iletişime geçebilirsiniz.Destek hattımız servis sağlayan firma ile görüştükten sonra otelin müsaitliğine bağlı olarak size bilgi verecektir.
Özel isteklerinizi Müşteri Destek Hattını (0850 878 1 956) arayarak yada mail yolu ile iletişime geçerek iletebilirsiniz. Odaya servis edilmesini istediğiniz çiçek/içecek/meyve sepeti vs gibi istekleriniz otel tarafınden ücretlendirilmektedir.
Bu isteklerini otelin müsaitliğine bağlıdır ,son anda da otelin doluluğuna bağlı olarak,önceden konfirme edilmiş bile olsa,otel bu isteği kabul etmeme hakkına sahiptir.Bazı oteller yarım günlük ya da tam günlük ücret karşılığı da bu isteklerinizi onaylayabilmektedir.
Genelde otel rezervasyonu yaparken otelin genel kuralları ve oda tiplerinin detaylarında bu konuda bilgilendirme mevcuttur. Bilgilendirmenin yeterli olmadığı durumlarda Müşteri Destek Hattını (0850 878 1 956) arayarak yada mail yolu ile iletişime geçerek iletebilirsiniz.
Otelin evcil hayvan kabul edip etmediğine ilişkin bilgi ,otel genel özelliklerinde mevcuttur. Otel konaklamasını seçerken filtreleme özelliğinde evcil hayvan uygun seçeneğini işaretlemeniz durumda, bu özelliğe sahip oteller rezervasyon için size sunulacaktır.
Henüz otele giriş yapmadıysanız ödeme şekli ne olursa olsun değişiklik yapılabilmesi için,var olan rezervasyonun iptal edilmesi gereklidir.
Değişiklik yapılması için öncelikle iptal edilmesi gereken rezervasyonun,yenilenmesi sırasında aynı koşullarda yer garantisi verilemez.
Otel konaklamanız sırasında bu isteğiniz olursa, bu isteğinizi Müşteri Destek Hattını arayarak yada mail yolu ile iletişime geçerek iletebilirsiniz.Ancak çoğu otel kullanılmayan gece için geri iade yapmamaktadır.Eğer ki otel yönetimi size,iade edilebilir bilgisini veriyorsa mutlaka yazılı olarak bu bilgiyi almanız gerekmektedir; yine de iade yapılabileceğine dair bir garanti verilememektedir.
Kişisel bilgileriniz, havacılık otoriteleri tarafınden yer ayırtma ve bilet satın alma işlemlerinde bildirilmesi zorunlu bilgilerdir. Bilet satın alma işlemi sırasında, uçak biletinizin ve faturanızın adınıza düzenlenebilmesi için kişisel bilgilerinize ihtiyaç duyulur. Benzer şekilde otel rezervasyonunuzun yapılabilmesi ve yurtdışı seyahat sigortası poliçesinin düzenlenebilmesi için de kişisel bilgilerinize ihtiyaç duyulmaktadır.
Kişisel bilgilerinizin gizliliği ve güvenliği bizim için çok önemlidir. Bilgileriniz üçüncü bir kişi ile paylaşılmaz, dağıtılmaz ve satılmaz. Gizlilik uygulamalarımızla ilgili daha fazla bilgi için gizlilik politikası sayfasını ziyaret edebilir, sorularınız için iletişim sayfamızden irtibata geçebilirsiniz.
Sitemizde tüm banka kredi kartları ile tek çekim satın alım yapabilirsiniz. Ayrıca, Garanti Bankası kredi kartları ile de taksitli alım gerçekleştirilebilmektedir. Web sitemizde ödeme işlemleri Mastercard, Visa ve American Express kartları kullanılarak yapılabilmektedir.
Evet. Garanti Bankası kredi kredi kartlarına taksit yapılmaktadır.
Sunulan taksit seçenekleri tüm ürünler için geçerlidir.
ykmturizm.com.tr web sitemiz aracılığıyla yapacağınız rezervasyonlarda iç hat uçuşlar için bir defada en fazla 4 kişi ,dış hat uçuşlar için bir defada en fazla 9 kişi , otel rezervasyonu için bir defada en fazla 8 oda için rezervasyon yapabilirsiniz.
Ürünlerle ilgili şikayet ve talepleriniz için Müşteri Destek hattını 0850 878 1 956 arayabilir veya iletisim@ykmturizm.com.tr adresine mail gönderebilirsiniz.
Elektronik uçak bileti eski kağıt şeklindeki uçak biletinden farklı olmayan ve bütün büyük havayolu şirketleri tarafınden kullanılan bir uygulama olup size, kağıt halindeki bilet olmaden seyahat etme fırsatı verir. E-biletinizin kaybolma, çalınma ve unutulma riski yoktur. Satın aldığınız elektronik bilet havayolu şirketinin rezervasyon sistemine kayıtlı olduğunden, check-in kontuarında yurt içi uçuşlar için resimli bir kimlik kartı (nüfus cüzdenı, ehliyet, pasaport, evlilik cüzdenı) yurt dışı uçuşları için de geçerli bir pasaport ibraz etmeniz halinde işlemlerin pratik, hızlı ve sorunsuz gerçekleşmesini sağlar.
Rezervasyon kayıt numarasıdır. Her rezervasyon için farklı kod üretilmektedir. PNR kodunuz ile internet üzerinden yapmış olduğunuz işlemlere kolaylıkla ulaşabilirsiniz; Müşteri Destek Hattımızla yapacağınız görüşmelerde uçuş bilgilerinize daha hızlı erişim için PNR numaranızı yanınızda bulundurmanızı rica ederiz.
Evet. www.ykmturizm.com.tr’den yapacağınız tüm alışverişlerde kredi kartı bilgileriniz 3D Secure/Güvenli Alışveriş Platformu güvencesindedir.
Güvenli Alışveriş Platformu, İnternet üzerinden kredi kartı ile yapılan ödemeler için tek kullanımlık ŞİFRE ile alışveriş olanağı sağlayan Visa/Mastercard/American Express tarafından önerilen bir hizmettir.
Kredi kartınızın başkaları tarafınden kullanılmasını önlemek için her işlemde farklı şifre oluşturma yoluyla sistemin güvenliği artırılmaktadır. İnternet üzerinden güvenli bir alışveriş yapmak istiyorsanız, Güvenli Alışveriş Platformu'na bir kez kayıt olmanız yeterlidir!
• Alışveriş yaptığınız web sayfasında alışveriş sepetinizin ödemesi için kredi kartı bilgilerinizi ödeme sayfasına girmeniz gerekmektedir.
• Bankanıza ait bir ekran pencere olarak ekranınızda açılacaktır.
• “Mastercard SecureCode” ve "Verified By Visa" logoları bulunan ekranın Bankanız tarafınden hazırlandığını telefon numaranızın belirli rakamlarını bu ekranda göreceğiniz için kolayca anlayabilirsiniz.
• Tüm bu işlemler sırasında Bankanız tarafınden tek kullanımlık şifreniz SMS ile cep telefonunuza gönderilmiş olacaktır.
• Şifrenizi girdiğinizde ise Bankanız tarafınden kimliğiniz doğrulanarak işlemin sizin tarafınızden yapıldığı onaylanacak ve açılan pencere otomatik olarak kapanacaktır.
• Tekrar alışveriş yaptığınız web sayfası ekranına döndüğünüzde işleminize kalan yerden devam edebilirsiniz.
Güvenli Alışveriş Platformu'na bir kez kayıt olmanız yeterlidir!
Güvenli Alışveriş Platformu'na kayıt olmak için Bankanızın sunduğu hizmet sayfalarını kullanmanız gerekmektedir.

3D Secure kullanımıyla ilgili daha detaylı bilgiyi Bankanız dan alabilirsiniz.
3D Secure sistemi ile ilgili www.ykmturizm.com.tr’un herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır.
YKMTurizm'de ki fırsatlardan yararlanmak için siteye üye olmanız yeterlidir. Üyelik işlemlerinizin tamamlanmasının ardından kampanya ve fırsatlarımızla ilgili aylık olarak düzenli e-bülten gönderiminiz tarafınıza e-mail ile yapılacaktır.
YKMTurizm'deki fırsatlar aylık, haftalık, günlük ve hatta aynı gün içinde kısıtlı olabilmektedir. Güncel fırsatları takip edebilmek için günlük olarak ykmturizm.com.tr’yi ziyaret etmenizi öneririz.
Yapılmış olan rezervasyonlarda isim değişikliği yapılması ve satın alınmış bir biletin bir başka isme devir edilmesi mümkün olmamaktadır.
Yurtiçinde, havalanı-şehir merkezi/şehir merkezi-havalanı ulaşımı için HAVAŞ servis saatlerini aşağıdaki linke tıklayarak görebilirsiniz. http://havatas.com/Otobus.aspx
Size verilen elektronik biletin yanınızda olmasına gerek yoktur. Check-in kontuarında sadece resimli bir kimlik ile (nüfus cüzdanı, ehliyet, pasaport, evlilik cüzdanı) beraber check-in yaptırabilirsiniz.
Kredi kartı ile satın alımı yapılan biletlerde sorun olmayacaktır.
ykmturizm.com.tr web sitesinde sağlanan hizmetler Ykm Turizm ve Seyahat Acentesi tarafından verilmektedir. Ykm Turizm ve Seyahat Acentesi Türsab A grubu 3102 belgeli ve IATA onaylı seyahat acentesidir. Bu sitede yer alan tüm metin, resim ve içerikler hiçbir şekilde basılı veya elektronik bir ortamda izinsiz kullanılamaz ve kopyalanamaz.
Rezerve edilmiş bileti satın alabileceğiniz en son tarih, hava yolu firmasına göre değişiklik göstermektedir. Biletinizin rezervasyon süresinin bitiş tarihini “Rezervasyonlarım” sayfasında veya www.ykmturizm.com.tr tarafından size gönderilen rezervasyon hatırlatma SMS veya E-mail’inde görebilirsiniz.
Otellerde opsiyonlu rezervasyon yapılamamaktadır. Seçtiğiniz oda tipinin ücret kuralına göre, konaklama öncesi iptal veya değişiklik yapabilirsiniz. Otellerde opsiyonlu rezervasyon yapılamamaktadır. Seçtiğiniz oda tipinin ücret kuralına göre, konaklama öncesi iptal veya değişiklik yapabilirsiniz.
Etkinlikler, şu anda sadece seyahatizi daha keyifli hale getirmek veya planlamanıza yardımcı olmak amacı ile bilgi amaçlı düzenlenmiştir. Yakın zamanda bazı etkinliklere ait seyahat paketleri sitemizden satışa sunulacaktır.
İlk uçuşa en az 2 saat en fazla 355 gün kala, online rezervasyon yapabilir ve biletinizi elektronik ortamda düzenleyebilirsiniz.
Sitemizin ana sayfa menüsü altında sizler için devamlı yenilenen destinasyonları bulabilirsiniz. Arama motoruna dilediğiniz destinasyon adını yazdığınızda, konu ile ilgili bilgilere rahatlıkla ulaşabilirsiniz.
Evcil hayvan taşımacılığı, ülkelerin ilgili evcil hayvan giriş, çıkış ve transit geçişi ile ilgili kanunların hükmü altındadır. Geçerli aşı ve sağlık sertifikasına sahip, giriş izinleri ve/veya transit ülkelerince istenen diğer belgeleri tam olan ve özel kafes içerisinde taşınabilecek ölçülere haiz evcil hayvanlarınızla birlikte seyahat edebilirsiniz. Evcil hayvan taşımacılığı ücrette tabidir. Uçaklarda yolcu beraberi taşınabilen evcil hayvanlar için sayı ve tür kısıtlamaları uygulanmaktadır. Bu nedenle yolcu beraberinde evcil hayvan taşınması, bu hayvanlar için rezervasyon yapılması ile mümkündür.
Otel konaklamasında herhangi bir problem ile karşılaşmamak için seçmiş olduğunuz ,otelin evcil hayvan ile konaklamanıza izin verdiğinden emin olunuz. Otel konaklamasını seçerken filtreleme özelliğinde evcil hayvan seçeneğini işaretlemeniz durumda,bu özelliğe sahip oteller rezervasyon için size sunulacaktır.
Detaylı bilgi almak için Müşteri Destek Hattımız ile telefon veya mail yolu iletişime geçebilirsiniz.
Spor malzemeleri (golf takımı, su/kar kayak malzemeleri, sörf, çadır, şişme bot, dalgıç malzemeleri, boş tüp, paraşüt, buz hokeyi, paraglider, hagglider, kano, okçuluk, dağcılık, rafting malzemeleri, bisiklet) taşıma ücretleri ve koşulları havayoluna göre farklılık göstermektedir. Bazı malzemeler ücretsiz taşınabildiği gibi, çoğunluk malzeme yolcu bagaj ağırlığının dışında değerlendirilir ve özel bagaj ücretleri ile hesaplanarak ücretlendirilir. Detaylı bilgi almak için Müşteri Destek Hattımız ile telefon veya mail yolu iletişime geçebilirsiniz.
Hastanın tedavisini yürüten doktorundan veya havaalanı doktorunda hastalık türünü belirten ve uçakla seyahatinde herhangi bir sakınca yoktur raporu alan hasta yolcularımız havayolları ile seyahat edebilirler. Doktor rapor tarihi 10 günden eski olamaz. Uçakta bakıma muhtaç durumdaki hasta yolcular refakatçileri ile beraber uçarlar. Bulaşıcı hastalığa sahip yolcular, bulaşıcı dönemde hiçbir şekilde uçuşa kabul edilmezler.
Detaylı bilgi almak için Müşteri Destek Hattımız ile telefon veya mail yolu iletişime geçebilirsiniz.
Kabin ekibi uçuş sırasında nefes cihazları, yemek, ilaç takibi ve tuvalet ihtiyaçları konusunda yolcuya yardımcı olamazlar. Uçakta bakıma muhtaç durumdaki hasta yolcular refakatçileri ile beraber uçarlar.
Detaylı bilgi almak için Müşteri Destek Hattımız ile telefon veya mail yolu iletişime geçebilirsiniz.
Havayolları hareket edemeyen, yardım almadan yürüyemeyen, uçağın merdivenlerinden çıkamayan ya da uzun mesafe yürüyemeyen yolculara özel hizmet sunabilmek amacıyla havaalanında tekerlekli sandalye sağlamaktadır. Bu hizmetin rezervasyonunuza işlenebilmesi ve havayolundan onaylanabilmesi için Müşteri Destek Hattımız ile telefon veya mail yolu iletişime geçebilirsiniz. Rezervasyon ve satış aşaması sırasında istekte bulunmadığınız takdirde, arzu edilen hizmetin havalimanında sunumunda gecikmeler yaşanabilir.
Otel konaklamasında herhangi bir problem ile karşılaşmamak için seçmiş olduğunuz, otelin kullanım alanlarının tekerli sandalye kullanımınıza uygun olduğundan emin olunuz. Otel konaklamasını seçerken filtreleme özelliğinde tekerlikli sandalyeye uygun seçeneğini işaretlemeniz durumda, bu özelliğe sahip oteller rezervasyon için size sunulacaktır.
Detaylı bilgi almak için Müşteri Destek Hattımız ile telefon veya mail yolu iletişime geçebilirsiniz.
Özel yemek talebi iç hat uçuşlarınız için karşılanamamaktadır. Yurtdışı uçuşlar için rezervasyon aşamasında ek taleplerden yemek seçimi yapabilirsiniz. Özel yemek taleplerinin havayolu tarafından karşılanabilmesi için değişkenlik gösteren son bildirim saatleri mevcuttur.
Otel konaklamasında özel yemek talebiniz veya alerjiniz mevcut ise , Müşteri Destek Hattımız ile telefon veya mail yolu iletişime geçebilirsiniz.
Talebinizin karşılanması ile ilgili ykmturizm.com.tr herhangi bir sorumluluk taşımamaktadır.